Intrebari Frecvente

Toate comenzile sunt preluate numai prin intermediul magazinului nostru online. Este cea mai sigura si rapida modalitate de a comanda. NU preluam comenzi telefonic sau prin mesaje (sms sau social media).

Pentru a nu intampina neplaceri de ambele parti, poti comanda doar produsele care se afla in stoc. Daca poti adauga produsul in cosul tau de cumparaturi, inseamna ca produsul se afla in stoc. Produsele cu stoc epuizat nu pot fi adaugate in cosul de cumparaturi. Foarte simplu, nu?

Plata produselor comandate se poate efectua cu cardul bancar in momentul finalizarii comenzii online in siguranta maxima si fara comisioane. Alternativ se poate alege si varianta ramburs, cu plata produselor direct la curier in momentul livrarii coletului de catre acesta.

Pentru o perioada limitata de timp toate comenzile beneficiaza de livrare gratuita.

Comenzile receptionate pana in ora 15:00 sunt procesate si expediate in aceeasi zi. Comenzile care sunt receptionate dupa acesta ora sunt procesate in ziua urmatoare lucratoare (de luni pana vineri). Termenul de livrare al comenzilor este de 1-2 zile, insa din motive independente de noi, timpul de livrare a comenzii poate fi intarziat acesta depinzand in totalitate de firma de curierat. Mai multe detalii aici.

Toate detaliile precum si procedura de retur a produselor sunt afisate in pagina de 'Returnare & Schimb' disponibila aici.

Dupa plasarea comenzii un email de confirmare va fi trimis automat pe adresa dvs. de email. Daca nu ati primit mailul de confirmare va rugam sa verificati sectiunea 'Spam' inainte de a ne contacta.

Factura fiscala pentru produsele comandate va fi trimisa in format electronic pe adresa de email inregistrata in comanda dvs. sau va fi primita in colet cu produsele comandate.

Suntem aici pentru tine. Daca ai intrebari si nu ai aflat raspunsul in paginile noastre de informatii va rugam sa ne contactati prin formularul de mai jos.

Contacteaza-ne